091016

Det är dags för fredags mys!
Och sovmorgon har jag haft också. Börjar om 15 min så ska snart börja dra mej mot skolan.
Har bara en lektion, naturkunskap. Vi ska göra bakterieprover... Rätt intressant ändå!
Föräldrarnötet som vi hade igår gick bättre än väntat! Kanske berodde på att ''kärnan'' i det hela inte var där.
Jag tycker det ofta är så bland vuxna specielt. Dom rör om i gröten och skapar kaos. Sen när det är dags att reda ut saker och ting för deras skull, eftersom att det är dom som inte är nöjda, dyker dom inte upp.
Jag hoppas verkligen inte att jag kommer bete sig så när jag blir gammal. Att ringa skrikandes, gråtandes och svärandes till tränare trodde jag alldrig skulle hända. Föräldrar trodde jag var mogna nog. Men icket.
Detta ska jag inte säga är uträtt eftersom personen i fråga aldrig dök upp utan lät sin dotter sluta i laget. Men problemet är iaf nedlagt och vi kan äntligen fokusera på träning fram över!
Under gårdagen sprang jag även till LOOK för att kolla på håret som äntligen kommit. (Låter gansak äckligt)
Det såg bra ut och det är bara hoppas att resultatet blir det samma.
Nu måste jag springa till min far och säga vad han ska handla tills ikv. Jag och tjejerna ska ha tjejmiddag så nu blir det en efterrätt som heter duga. Kan lägga ut receptet på det sen.
Brådis Hej! (:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0