091013

Motgångar.
Det är någonting som alla varit med om mer eller mindre. Även jag. Och nu är det mer mot än det varit på väldigt länge, angående basket. Förstår inte hur vissa föräldrar kan bete sig som dom gör. Less är vad jag är och slutar är vad jag gör.
Känns det som iaf. Vet om att jag aldrig skulle kunna göra det, men byta lag är en anna sak. Men att göra det pga ett par föräldrar tycker jag känns jävligt surt. Att föräldrar kan förstöra det är jag medveten om, men det jag inte är medveten om är hur mycket någon annans föräldrar kan förstöra för någon/några andra.
Kan väl bara säga att jag ser fram emot föräldrar mötet! ...eller gör jag?

Just nu planerar jag kvällens träning som kommer vara i örnäshallen för första gången. Har hört att hallen ska vara huuuuge. Får hoppas på det :)






                               


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0