091007


          




Blev inte att kolla upp nånting för mej igår. Ska nog göra det lite senare ikv. Kan skriva vad jag fick fram för nått intressant av det ifall det är någon som är inne på samma spår som jag.
Vad som där emot är gjort är matte provet. 10 poäng för ett G. Om jag inte lyckats skrapa ihop det är det inte mer än rätt att jag ska göra om det. Men surt kommer det väl kännas, det gör det ju alltid.
Jag satt nyss och åt med min bror och för att bryta tystnaden ställde jag den klassiska frågan:...och hur har din dag varit?
Kort.
Det var allt jag fick till svar. Det är tur att jag har en pratglad bror som så gärna kommer in i mitt rum och vill umgås hela tiden! Nä okej.... hade det varit så hade jag troligtvis haft gråa hår redan nu. Jag tycker om honom ändå!
Nk böckerna skriker så det dånar i väggarna. Hoppas inte grannarna blir irriterade. Får diskutera detta med Mohlin!
Förstår inte varför dom behöver så mycket underhåll?




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0