091004

Helgen har varit toppen!
Plannja, cochat, basket, hockey, bio och umgås.
En kort samanfattning av helgen! :)
Flickan som lekte med elden var vad som sågs.
Riktigt bra! Jag tyckte ettan var sisådär...
Tvåan klart bättre. Tyckte iaf jag och Frida!
När vi är påväg hem, tro det eller ej, började det små snöa!
Lyckliga traskade vi på hem. Efter några minuter märkte ni nog alla
att det istället började spöregna. Japp då var vi ute..
Idag är det söndag och det regnar förtfarande.
Kan inte säga att jag ser fram emot veckan. Massa plugg.
Egentligen är det nog det enda jag bör göra nu.
Men jag är redan extremt skol trött. Less helt enkelt.
Sokolan är ju för fan tråkig! Tur att man har en bra klass.
Hmm..

Nä nu kom farmor. Ska kila och vara lite social
med virrpannan ;) Hej så länge!


 


Två färger jag fastnade för!
Which do you prefer?


Kommentarer
Anonym

Den första ;)

2009-10-04 19:57:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0