Var är världen på väg?

Igår läste jag en artikel om en familj (man, fru och ett spädbarn)
som skulle åka med ett flygplan till sin semester ort.
Dom checka in bagaget och gick sen till säkerhetskontrollen.
Väl där upptäcker man att spädbarnet mamman bar på armen är död.
Inte nog med det, dom har även tömt barnen på inälvorna och proppat in
mängder av kokain?! Jag kunde inte undgå att reagera över denna artikel.
Vart är världen på väg? Tycker det är sjukt.

Troligtvis galet fel tillfälle, men nu när vi åndå är inne på spädbarn ska jag
passa på att gratta Erik som blivit morbror och Martin som blivigt pappa! :D

Denna dagen har varit galen. Den började med löpning och slutade med löpning.
Så nu har nog hela HF programmet krämper lite här och var.
Nu ska jag slänga fram samhälls böckerna, vi har nämligen prov på fredag.
Jag är absolut inte taggad. Det ända som håller på uppe är Stockholms trippen :)
Även det ''lilla'' projekt som jag och Frida har ögonen på!

Ha det bra, simma lugnt! ;D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0