God damn your beautiful to me*

När jag släpat iväg mej till träningen och tagit med mej
det ytterst nödvändigaste möts jag av ett främmande lag.
Jag frågar om dom har match nu, men det hade dom inte.
Ist fick jag till svar: -Vi har match mot er?! :)
Hoppsan....ett lite stort missförstånd.
Den andra tränaren hade tagit fel datum, den 8de iaf för den 15de...
Suveränt.


-Inga matchkläder
-Ingen domare
-Inget seketariatchkläder                                     
-inget spel upplägg
..och massa annat.

En redig kaos.
Matchen gick okej iaf, vi spelade lika.
Utan nått riktigt seketariat, kickan ställde upp som ''sträck dragare''.
Jag och Linnea fick döma, så tack Linnea, hade aldrig fixat det utan dej! :)

                                   

Kvällen övrigt har bestått av tv tittande med Martina.
Först Singin Bee sen Wipeout sist men inte minst Wallander.
...för mej är det nog ''sist'' ändå, är inte mycket för det programmet.

Wipeout där emot är ett nytt program. Galet roligt.
Det är personer som ska tävla i olika banor. brutala sådana
Kommentatorerna gjorde ju inte det hela sämre ;)
Vi garva kan jag lova, se det! :)

                                                             


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0