The Hills

Ni som ser The Hills kan vara lugna, jag ska inte avslöja slutet som jag precis såg...
Jag har aldrig grinat så mycket till en serie iaf. Kanske för att jag känner igen mej själv i den.
Både mej själv och många andra, är nog en av orsakerna till varför jag bara fortsatte att se det.
Men det finns dock stora skilnader såklart.. : )
....hade inte haft någonting emot att leva där dom lever!
Men nu bor jag i Sverige punkt slut.
Om man vill se palmer igen, är det bara att ta sitt pick&packoch ändra på saken...eller?

Dom flesta tror säkert att det bara handlar om kläder, mode shoppingshopping och ännu mer shopping...
Kan säga att det stämmer rätt dåligt. Tycker inte precis det är någoting att grina för.
Om det är någonting som jag tar med mej från den här serien är det helt klart att vara rädd om
dom vänner man har!
Om det är någonting jag verkligen kan stå rakt upp och ner och riktigt skryta om är det just dom.
Jag råkar nåmligen ha dom underbaraste vännerna man kan tänka sig ♥

Det var The Hills sista avsnitt och jag kommer sakna det.
Får väl börja se The City som snart har premiär. Dessvärre är inte Lauren Conrad med längre,
vilket jag ändå kan förstå. Efter 5 år med kameror runt sig över allt är man troligtvis någorlunda less.
Kan ju iaf säga att jag och Linnea kommer sakna allt, right?! ^^
 
 
                                           

Kommentarer
linda

the hills i mitt hjärta<3

serien är sjukt bra!

2009-03-17 08:29:53
URL: http://lindaae.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0