Helg :)

Fredagen var riktigt bra! Bara två lektioner och sen gick
jag Mikaela och Fersko till roasters. Jag mötte sedan upp Martina
för att fara till Teknikens Hus och göra några ärenden men vi
hittade ett ställe där man skulle göra båtar så vi fastnade där ;)
När jag svänger in på min gård efter TH möts jag av min granne 
som med ett leende håller upp dörren och säger: Fredag eftermiddag! =D 
Borde finnas fler som honom!
Hemma stannade jag inte länge. Har nåmligen köpt nya spring kläder som
ville bli invigda. Så det blev en spring runda.

Idag bar det av tidigt till Råneå för att coacha. Tyvärr håller laget
på att rasa samman känns det som. 5 trogna spelare anlände.
Sjukt dåligt av dom som ite hört av sig, men,men. Nu blir det ett möte
om detta. Har ingen lust att träna laget om detta fortsätter, har annat för mej =p
Nu ska jag käka och sen iväg på -30.
Ha det bra :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0