Då var man hemma igen

Och allt var sig likt när jag klev in genom dörren.
Förutom att jag fått ett brev som inte var mitt, någon annans
körlektioner skulle jag betala. Så den Sanna Isaksson
från Luleå som saknar sitt inbetalningsbrev, det finns här.

En sammanfattning av resan kommer senare.
Är för trött för att skriva något längre inlägg.
Har tagit en dusch och sen ätigt en mys middag. hihi
Nu sitter jag och väntar på Martina, hon är på 50 års
party som hon inte skulle vara länge på. Känner jag henne
lär vi inte träffas förrän i morgon ;) 

Nämen oj nu ringer hon :D...hoppsan
..better take this!
hejsvejs!

                              


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0