40,?

I natt var det kaos. Kunde inte sova, hade panik och säkert
över 40 grade i feber. Känns inte som att är det påväg åt rätt
håll tyvärr... Så alla planer inför helgen lär läggas ner.
Bittert.
Idag har jag verkligen inte gjort någonting.
Pratat med Martina i telefonen under hennes mattelektion 
med Bosse ;) Ojoj, karn hade verkligen koll på vad en tsk vad ;)

Man hinner tänka på en hel del när man bara ligger
och stirrar upp i taket. Även lägga märke till små saker 
som man aldrig annars märker. Som tex att morfar missar en
liten fläck när han målade mitt tak?! Känner att vi börjar komma in 
på redigt viktig fakta så nu ska jag sluta!

                                 

Har nästan glömt hur jag såg ut i blont.
Nu vill jag ha tillbaka det.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0