*

Igår var en händelserik dag :)
Det började som varje fredag med skola.
Dagen fortsatte sedan med att gå på stan med Martina.
VI gick och käkade lunch på dagobert. Kan då passa på att berätta att det var första gången under mina (snart) 17 år på jorden som jag var där.
Efter det var det bara att fortsätta på uppdraget, hitta skor...

Eftersom det är rea tycker min far att det är perfekt att shoppa nu,
oavsett vad man ska ha.
Även om skostorlekarna är 35 eller 45... suck.
Med detta förstår ni nog slutresultatet, inga skor.

Jag hittade ist den här mössan och halsduken på H&M.

Köpte bara mössan eftersom jag tänkt fråga min mor
om hon hade lust att sponsra med halsduken.
Eftersom den här månaden verkar föra otur med sig glömde 
jag såklart påsen med mössan på bussen...

Efter en noggrann granskning av min väska vart det fart i benen.
Vi sprang hella vägen till klintbacken!
Precis när vi kommer dit far bussen iväg...otur.
Det kom dock en till buss så vi löste problemet.
Jag får gå till LLT på måndag och lämta den.

När vi ändå var nere vid klintbacken bestämde vi oss
för att knalla till bergviksskolan och hälsa på Jeanette.
Hon berättade mycket kul! :)
Bla. att hon planerat att fixa en återträff med ''9B'', Hihi.
Ser fram emot det!
Så 9B var där! :)

Efter detta knallade vi till matsalen av någon anledning.
Det var kolsvart och inte en kotte där, men dörren var olåst
vilken vi uppfattade som ett klart välkommen!
dom visste nog att vi skulle komma ;)
Vi pratade gamla minnen så att till och med gåshuden kröp fram.
Sen vart vi ungriga.
Vi tog ett varsit glas med mjölk och en hårdbrödbit (allt stod ju framme?!)
Efter detta lämnade vi glasen med halvt uppdrucken mjölk och en brödbit
med en massa smulor precis framför mjölk maskinen.

Lämnade en lapp där det stod: '' Tack för fikat, det var gott !
                                                        ...synd bara att det inte fanns något smör''



och lämnade bergviksskolan med ett leende :)

Sen plannja och sen myskväll med tjejerna, Linnea Frida och Martina,
bästa på länge!
Vi borde verkligen göra det oftare...


 
                         

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0