Finns det ngn likhet mellan en hamster och influensan?

God morgon!

Gårdagen var trevlig :)
Klev upp och gick på stan med Linnea, Martina och Frida.
Det blev inget inköp för min del.

Om ni minns från det förra inlägget, att jag glömt H&M påsen
på bussen, var det en liten detalj som jag inte ens visste om 
själv.
I påsen låg också min plånbok med allt innehåll(Y)
Ingen idée att få panik. 
1-Antingen har nån shoppat upp alla pengar, använt alla rabatter
och allt annat som man möjligen skulle komma på.
Hade nämligen lite för mkt kort där...hum.
2-Eller så har nån vänlig människa lämnat den till
busschauffören som förhoppningsvis lämnat den till LLT.

Det lär ju visa sig.

Om det visarsig vara alternativ 1, tkr jag att det är tillåtet att 
få en kattastrofal panik! :)
Men som sagt, jag vet inget ännu.

Lördagen stannade inte upp för det, på kvällen hade vi gäster.
Vet inte om det bara är jag som verkligen har ett par som jag
absolut inte vill ska komma hit?
Jag och det paret har verkligen ingenting gemensamt, hoppas jag!
Hade man varit närvarande förstår man, right Martina :)
Dom är..., iaf han, en sån där som jag alltid tycker ska försöka vara
så mycket bättre än alla andra och varit med om mest.
Och sen dumförklara nån annan eftersom han vart med om värre.
Nej, vi går inte ihop.
Sak samma, lördagen stannade inte upp då heller.

Jag for nämligen till Jossan som fyllt 17 och gratta henne :)
Där var det kul och mycket trevligt folk.
Dessvärre kröp influensan (eller någonting) fram underkvällen
när det gäller mig.
Frossa, hals ont, ''sprängda'' bihålor och troligtvis feber.
Kvällen slutatde därför tidigt för min del.

Så det är i det stadiet jag befinner mig nu, i mitt nedsläckta
rum, tända värmeljus och bra musik :)
Tänkte gå och kolla vad min mor har för sig eftersom hon också är sjuk,
hon ser där emot ut som en hamster ^^
Vet inte hur man ska förklara det, halsen har svällt upp så pass mkt
så de ser ut som att hakan sitter ihop med halsen ;)

Håller er friska, 
nu-mata hamstern ;)
 




Kommentarer
josefine

Nu har jag fågestund i en vecka så det är bara att fråga på. Var inte blyg!

2009-01-26 11:39:29
URL: http://josefinelind.bloggagratis.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0