Totalt förändrad, men på skalet identisk.

Den här dagen har varit riktigt slapp faktiskt.
Vi hade en drös med nya kurser så det var mest bara genomgångar.

Nk, dans och näringslära var nytt för terminen.

Känns bra även fast det blir mer.
Dansen var vi endast 7 st i fortsättsgruppen så det var lite synd tycker jag men annars ser jag bara fram emot det!
Naturkunskapen, till och med den känns helt okej. 
Näringsläran känner jag mig verkligen taggad till! Mitt nya liv (som man säger varje år) under 2009 kommer förhoppningsvis innehålla en massa träning och då är det ju bra om man hade kunskaperna att kombinera det med maten också.

Efter skolan gick jag och Martina på sta ett tag.
Hittade ett linne, ska även köpa ett par skor.
Tro det eller ej, men dom är röda!



Nu ska jag gå och ladda med musik inför dansen.
Känner mig ovanligt taggad.
Måste vara musiken som jag vart rekomenderad av Rebecca.

Brandy-Right Here
Kanye West - Love Lockdown



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0