Don't Know If I Should Hate You Or Miss You...

Äntligen är det fredag igen, och det är så skönt.
Har inget emot att det upprepas gång på gång.
Blir tjejmiddag ikväll, ser verkligen fram emot det alltså.
Det kommer bara vara vi tjejer, precis som förr :)
Linnea, Martina Rebecca och Frida, the one i love the most ♥



Idag har det varit full fart iaf!
Efter en intensiv dag på skolan blev det en tröttsam
sväng på stan med folket. Martina skulle hitta sig
nått till ikv. Men det vart ett projekt som hette duga!
Det blev bussen hem utan något inköp.
Hon får låna nått ist!
Bussen tog mig hem, där jag skrev en snabb inköpslista
till vad som skulle handlas inför ikv.
Nu ska jag snart slänga mig i duschen och börja göra mej klar.

...herregud. Kom just på att jag skulle göra såsen klar innan
jag skulle gå :O Nu blir det fart i benen!
Låter dessvärre som en hemma fru ;)

Linnea och Frida gör förrätten
Martina och jag varmrätten
Rebecca gör efterrätten

- undra hur det här blir :)






Måste bara tillägga...
Är det någon som har en yngre bror. Se inte fram emot det.
Min har iaf hamnat i målbrottet och utnyttjar det till max!
Bestämde mig för att slå honom, så vi började battla.
Tillslut kom mor in och fråga om vi var friska...?
Kan ju inte bara mer än hålla med i frågan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0