Wiii!

Vaknade upp hos Martina idag. Vi beslutade oss för att gå på stan eftersom våra planer att gå ut på isen sprack pga det dåliga vädret. DeDFG
IYHEDA'LJGF
IYHE'YHF'LJGADZ
DX
IYHEACCC BV'LFJG
VAXDX
IYHESDDDYT
IHES
IYHET''GFD
IYHES'G¨MRU
IYHETRNM' <
IYHES'000000+0000000000000000000sqiyheh

iyesöutgiyes

hääääääää'äl'l'l'l'l'l¨¨¨¨¨¨ååååå+´´´´s



Det var ungefär allt jag hann skriva innan vattenglaset spildes över Martinas dator.
Den fina texten ovan är ett försök till att rädda den genom en handuk och hårfön ;)
Idag vaknade jag som sagt hos Martina och vi begav oss till staden. Där köpte vi
massa hårinpackningar, ansiktsmasker osv. Roasters ropade på oss och vi kunde
ju inte motstå det stället. Där blev det åter igen en latte, såklart!

  

Kvällen hade mer att bjuda på. Vi lagade mat som blev gudomligt!
Sen åkte skönhetsprylarna fram och nu är vi vackrare än någonsin....eller?
Tveksamt.
Jag vet inte allt vi gjorde. Men det var mycket.
Sen kom Frida och Rebecca och livade upp kvällen. Vi spelade Wii för
hela slanten och det var koncentration på hög nivå damer och herrar.
Martina kom även underfund med att använda avokadon som vi köpt, då
vi handlade mat på kvantum till middagen. Dock inte till middagen.
Utan på Frida xD
Hon fick sig en rejäl ansiktsmask som hon även delade med sig av.
Jag och Martina låg tillslut också med en grön smet i ansiktet.
Bokstavligen Shrek 3 kan jag lova.

 
Ihoptrykta på ett badrumsgolv med avokako
i ansiktet, därav minerna!

Nu ska jag sova för i morgon väntar en dag som kommer att bestå av
mycket pluggande och lagmöte med f.98. Borde ha ett manus till det
mötet. Dom föräldrarna är inga man vill tacklas med! Huvva.
Tack för en underbar kväll brudar, som alltid! ♥


Kommentarer
Anna

oj vad mys ni verkar haft bruds, :)

2009-04-05 01:53:56
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
frida

tror ni vi alla 3 tog hem priset med avokadon i facet! <3

2009-04-05 17:37:42
URL: http://fridaakeblom.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0