Snart lov!

Nu är jag precis hem kommen från en riktig råne tur.
Hemma möts jag av mamma och farmor. Farmor skiner upp
som solen när hon märkte att jag nu inte längre är brunett.
Har nämligen tidigare fått höra att jag såg ut som en kille, så det värmde ju ;)
Hon hade ävem med sig 500:- bara sådär?! Så nu blir det att lägga i
spargrisen till Stockholm!
Dagen har bestått av skola... Men ett litet ljus var smset från mamma.
Hon hade nämligen bokat in oss på ett spa för att få massage.
Det ser jag verkligen fram emot! :)

Men dagens nyhet är att The Hills säsong 5 har börjat! Blir ju helt lyrisk?!?!
Så det jag ska göra nu är att nöta!
Ha en bra kväll!



Kommentarer
AnnaH

Åh har the hills börjat ? :O mygod måste börja se det igen :) har du sett the city ? och btw, min mormor gillar inte heller mitt bruna hår, hon tjatar varenda gång vi ses om att jag ska lägga baaaaraaa eeen liten blond slinga i luggen... x) haha !

2009-04-08 21:15:46
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0