Söndagar består alltid av samma sak.

Det är inte varje dag som man tackar nej till en solstol vid isen
tillsammans med en varm dryck och glada människor. Idag var dock en
sån dag. Blev till och med erbjuden skjuts av två underbara människor, men ikket.
Plugget skrek så att jag höll på bli tokig, så det är ungefär där nån stans jag är nu.

-Näringslära prova på tisdag
-Idrottsprov på onsdag

För ovanlighetens skull känns idrottsprovet helt okej, men har hört
att det inte ska vara svårt, och jag hoppas det stämmer. 
Näringsläran där emot... Tror jag snart springer in i väggen.
Den här killen vet vad jag snackar om, helt klart!
http://www.youtube.com/watch?v=A02s8omM_hI&feature=related 
När termometern stod på +10 kunde jag inte sitta inne
och plugga längre. Jag tog mitt pick och pack och satte mej på balkongen
och det var hur skönt som helst.



Nu måste jag tyvärr gå och planera lagmötet vi ska ha idag med f.98.
Det är nu det avgörs om laget kommer vara kvar, eller hur det nu blir.
En förändring ska iaf ske! Det är en sak som är säker. 
Kickan ligger hemma och är sjuk, igen, så mötet kommer jag och Mats att 
få leda.... wohoow. Krya på dej!
Känner mej verkligen inte taggad för att föra fram en massa synpunkter och 
åsikter till en grupp motiga föräldrar....
...har aldrig sett på det så, nu blir det att göra punkter och det är fort!
Typiskt mej, när man ser det svart på vitt blir det panik.

Ha en trevlig söndag gått folk!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0