Skoterolycka..

Kom precis hem från läkare. Nacktrauma kallade han det?...
Iaf. Han påstod att det inte var något permanent och att det 
skulle vara bra på 2-3v. Med tanke på olyckan så är jag lättad! :)

För dom som inte hört var det på lördagen som vi fick för
oss att ta skotrarna och fara till råneå för att tanka. Dum som jag är
hade jag ingen hjälm heller.
Väl uppe i 120km/h (?) kommer en sten ivägen. Pga dimman och mörkret
var stenen obefintlig ända tills det var försent. Vi flög åt all världens håll
och paniken angrep. Efter ca.30 min på isen  för vi sakta men säkert tillbaka
till våran stuga. En stor chock och lindriga skador är vad som återstår.
Vet inte vad jag hade gjort utan alla personer som väl var där. Det betydde
guld, tack! :)

Påsken har såklart inte bara bestått av skoterkörande.
Lägger upp lite bilder från lovet. Känner att jag inte orkar skriva mer.

Sitter hemma just nu och funderar på att sova. I morgon hade jag planerat
att gå upp tidigt och sola. Men med morgondagens ändrade kvällsplaner behövs
nog så pass mycket sömn som går att få. Så därför ska jag börja dra mig mot sängen.
God natt!

                                 


                               


               
                                         



 

Kommentarer
AnnaH

oj vad hemskt ;/ hoppas det blir bättre i nacken snart !

2009-04-17 02:02:40
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0