Maggan, Märtan Och Kärran På Nya Äventyr (;

Den första dagen efter påslovet. De var väldans tungt.
På grund av vårat enorma hål som vi har mitt på dagen känns
den onödigt lång. Fast egentlilgen har vi bara 2 ''riktiga'' lektioner.

När skoldagen var slut bar det av hem. En danskoreografi och
Nk arbete låg nämligen hemma och väntade...underbart, kände
verkligen hur välkommnande det var att kliva in genom dörren.
Nä huvva.
Danskoreografin ville inte alls som jag. Detta berodde stor del
på nacken och ryggen. Känner mej verkligen som en klumpig
och invalid kossa var jag än går.

Något positivt var att jag, Linnea och Martina nu planerat klart
om hur Stockholms resan skall se ut. 
Sanna heter jag och jag är taggad!

Innan jag avslultar dagens inlägg måste jag berätta det som 
fick folk i matsalen att vända sig om:
Vi sitter massa folk i Linneas stuga och spelar rappakalja
(För dom som ej vet är det ett spel man bla. ska slutföra en påbörjad mening.
Det var nämligen precis det som inträffade)


Frågan:
I New York är det förbjudet att sitta....

Frida: ...och använda springnota.

Jag: Men Frida, frågan var ju att det var förbjudet att ''sitta''.
        Jag menar, man sitter ju inte och använder springnotan?

Frida: Ja? Meh åh...'- -
            IDIOT! Man kutar ju!!


....och hon gör det igen (; God natt!



 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0