Lagmötet avklarat!

Har precis kommit hem från lag-/föräldrarmötet med f.98. Det gick bra!
Föräldrarna var inte så ilskna som jag uppfattat dom första gången.
Nej, dom var faktiskt riktigt trevliga! Det vart en massa förändringar, skönt!

Den största skilnade kommer nog bli att vi ska göra ett 97.lag av vårat
nuvarande 98.lag. Detta innebär att vi kommer gå upp i serien nästa säsong.
Men minisammandragen släpper vi inte, vi kör dubbelt.
Serien för f.97 och minisammandrag för f.98 så med andra ord, dubbelt
för mej och Kickan. Men för en gångs skull känns det kul och då tänker jag inte
backa tillbaka. Vi ska få nya träningshallar också, så det blir grymt.
 
Kommer bli mycket jobb men,men. Vi siktar ju högt.
Då måste man börja någon stans. Förövrigt sitter jag nu med almanackan
och planerar in allt. Vet inte vad jag skulle göra utan den nu =s
Hatar att vara bunden till saker. Speciellt till en almanackan där det
bara står en massa andra saker som man måste göra.
Men det kanske är på tiden nu...
Nu ska jag gå och vara social med mina föräldrar som precis kommit
hem från stugan. Ser ut som dom vart utomlands, dom var ju bruna...
Bittert.

                           

                                           Love Got More Hooks Than A Fish Line, 
                                                               Believe It Hurts...






Kommentarer
Anna

Åh fan ! Min tröja, :D

2009-04-05 22:05:44
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Anna

I see (;

2009-04-05 22:42:22
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0