En lyckad kväll! :)


Ikväll blev en lyckad kväll! :) Först hade jag och Kickan som sagt träning med f98. Sen for vi direkt till stan, dom hade ju kvällsöppet. Alltid lika mysigt att traska runt i affärerna när det är mörkt ute och bara gatulyktorna som är tända, och alla skyltfönster :) Vi beslutade oss sen för att gå och fika. Det var riktigt mys.
Måste nästan nämna en liten incident som inträffade på våran vistelse i stan. Vi var på Wedins och kollade på skor. Kickan hittade en riktigt ful sko som hon höll upp och tyckte att klacken var mer likt en hammare än en klack. Jag hittade en sko som var raka motsattsen. Den klacken liknade mer en spik. Precis när jag lyft upp skon så lådsnar spiken!!!(klacken). Då gick det fort att sätta tillbaka skon och le som om ingenting hade hänt. Vart mer att gå ut ur affären med ett asgarv ;) Wedins kvalla är bevisat, inte den bästa.....
Väl hemma var Barbro, Tomas och Anton här. Dom satt och fikade i vardagsrummet med min mor, far och bror. Riktigt mysigt hade dom gjort. Hör helt plöttsligt hur dom skriker där inne: SANNA OCH ALLA DOM ANDRA ÄR MED PÅ TV!
Då var det den nya Höök säsongen som hade satt igång. Vi var nämligen statister :) haha!
Måste se det igen, missade det mesta. Nu blir det nog att sova. I morgon borjar jag 08:15 dom vanligt och slutar 11:05.  Enormt skönt men blir att fara hem och städa direkt efter skolan. Det är nämligen så att mormor och morfar kommer vid 15:00 tiden. Mamma är lite små hysteriskt. Mormor är väldigt noggrann när det kommer till städning osv ;)
Blir att sova nu, god natt, hoppas att alla haft en lika bra kväll som jag :)


Kickan :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0