Vanlig dag

Idag har faktiskt vart en riktigt bra dag :) Allmänt social och rolig! Dagen började med en historia lektion med våran sjukt konstiga lärare ''alexander den store''. Dagen fortsatte sedan med engelska. Jag fick göra 3 diagnos-prov som jag inte gjort pga. att jag var sjuk i 2 dar?! Det känndes helt okej. Men har kommit fram till att man ska plugga för ett MVG och sen när provet väl är gjort, sikta in sig på ett G. Då blir det oftast hur som helst bra. Sen var det bara två lektioner till, svenska och idrottsfysologi. Mellan lektionerna gick jag och en massa till, till hälsans hus och tog en basketmatch! När vi slutat vart det till att springa till bussen. Vi hann! Så nu sitter jag här, snart basketträning med  f98. Känns för första gången riktigt tungt. Men efter det blir det stan iaf, dom har ju kvälls öppet! :) Nu blir det till att planera träningen, känner att jag har små lust att låta dom köra fys ^^
Får se vad det blir! :) puss!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0