Idrottsprogrammet-Hälsa Och Friskvård



Hallå! Nu sitter jag i vardagsrummet och kollade på idol. Nyss var det en tjej som sjöng

Do - Heaven (Candlelight). Råkar nämnligen vara så att jag har några minnen till just den låten. Det är ju för söt!
Idag har vart en konstig dag. Hänt bode positiva och negativa saker. Det positiva vara att matte provet känndes som att det gick hyfsat bra, otroligt! Jag brukar alltid känna att det gått kasst och precis få ett G. Men som sagt, nu känndes det bra! Så vi får väl se. Man kan tycka att ett matte prov inte spelar nån större roll?! Men jag har aldrig fattat nått av matte, måste fått det av mamma eftersom min far är extremt duktig på sånt där. Tack mamma! Hade även hälsa- idag, vi hade blivit indelade i grupper. Varje grupp ska komma på en egen koreografi - 4st 8or. Våran grupp bestämde sig för att komma på koreografin tillsammans men att i sedan lär ut en varsin 8a, eftersom vi skulle lära hela gruppen just den koreografin vi kommit på. Såklart skulle våran grupp börja och jag hade den första 8an i våran grupp, vilket innebar att jag fick börja allt! Det var riktigt nervöst, men det gick helt okej bra! Sen när dom flesta visat sina koreografier var det riktigt kul! Var riktigt kul när alla vågade ta i :)
Så kan verkligen rekomendera till alla nuvarande 9:or att välja det, har sett några grupper som traskar runt i skolan. Som sagt, det är grymt kul!
Det lite mer negativa går inte att sätta fingret på. Som vanligt...

När jag kom hem gick jag direkt och slängde mej i soffan. Var sjukt trött efter att ha haft 2 träningspass och matteprov så jag somnade framför The Hills, såklart. Sov tills det var mat.
Hade tänkt gå på Plannjas första match, men jag trode den började 8.... Den började 7. (Y) Får kolla upp när nästa är. Kommer förhoppningsvis få säsongskort eftersom jag är tränare.

Anna Hellgren-Fyller 16 idag!
Så ett STORT grattis till min lilla ängel :) Hoppas du får en bra dag!<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0