För att bli gammal och erfaren, måste man ha varit ung och galen?!


God morgon!

Snarare god eftermiddag kanske? Sak samma. Klockan tickar i vilket fall. tyvärr. Skulle vara enormt skönt om tiden bara kunde stå stilla. Dock stå stilla på en tid som man vill stanna kvar på såklart. Just nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska ticka. Har nämligen träning med F.98 klockan 16.30 och klockan 17.15 har jag lovat att kolla på brors match. Kan bli lite knivigt eftersom tjejernas träning håller på i 1h 30min. Får hoppas att Kickan är taggad på att hålla i lite av träningen själv. Det är ju bara 18 pratglada 10 åriga tjejer, baggis ;)

Helgen iaf, har vart bra. Ska inte alls klaga! På fredagen for jag hem och somnade direkt efter skolan. Vaknade av att mamma kom in arg eftersom jag lovat att göra mat...som jag inte hade gjort. Senare var jag med Linus och efter det gick jag och Martina på en riktigt mysig promenad genom stan. Inte allt för mysik kanske. Vi vart jagade av 3 vuxna män, dock fulla som apor men iallafall. Vi sprang kan jag ju då säga! Springrundan ledde oss iofs till en grymt mysig platts. Vi tog några bilder så får lägg ut nån :)
Lördagen bestod av en myskväll, jag och Martina gick till hemmakväll och hyrde en film. Speed dating hette den, jag vet inte om det var att rekomendera, stod att det skulle vara en komedi. Jag vet inte om jag skratta en gång, skulle nog ha valt att sätta filmen under kategorin drama. Men det är dock jag. Sen träffade vi lite folk osv. Ingea större händelser men :)
Nu ska jag fortsätta göra mej klar och lyssna på John Mayer - Your Body Is A Wonderland. Riktigt bra låt ändå!



Promenad genom stan! (:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0