*


Gårdagen var inte den mest lyckade precis, men ganska trevligt. Var ju med Anna hela kvällen och vi träffade en massa olika folk. Det roliga var att vi skulle fara till bergnäset, stan, svartöstan, lerbäcken, och tuna. Men eftersom vi är som vi är hamnade vi inte på nått av dom alternativen (Y) Vi traska runt för att vi inte tog oss nån stans. Eller, så kanske man inte heller kan säga. Vi tog oss till varje ställe, men dock inte hem. Det brukar nog vara det största problemet folk har när man ska ut och man inte har lust att betala en taxi?! Efter mycket om, och men, bestämde vi oss för att fara till Anna. Väl där gjorde vi oss tee och bara myste på! :) Sen vart det till att sova. Kan ju då säga att jag somnade ganska direkt. Vi var så sjukt trötta efter kvällen.
Vi vaknade av att Joel kom inskrikande att det snöade, och till våran stora förvåning så gjorde det ju det! Men vi somnade om och valnade vid 11. Då gick vi och åt frukost. Var längesen frukost var så gott :) haha. Sen fastnade vi framför The Hills......som jag fortfarande ser just nu. Så nu ska jag fortsätta att se det :) Ha en bra helg! :)

 
                    Anna och Jag :)

Kommentarer
AnnaPannaStekerFläsk

Det var den fulaste bild jag sett xD

2008-10-05 15:08:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0