En bitter blondins blogg?

Det var några dagar sen jag skrev något sist. Har verkligen vart fullt upp med skola, basket, dans, och allt man kan täka sig. För dom som inte vet har jag gått och blivit brunett! Så måste ju påpeka att min blogg behöver fixas till. En bitter blondins blogg?! Inte kan jag väl påstå att jag är så himla bitter, pluss att jag inte är blond längre... Så ser ingen anledning till att ha kvar den där bilden. Har egentligen ingen aning om varför jag tog den från första början. Men,men...ska väl finnas val man ångrar också :) Problemet är bara att jag inte har den blekaste hur man byter såndär, jag är inte speciellt teknisk av mej ;)

Dagen började iaf med skola till 11.05. Sen bar det av till bussen, som vanligt ''springandes'' med Rebecca. (börjar förstå varför vi kallade henne turbo som liten, vi hade magkännsla redan då om framtiden!) Sen kom jag hem och upptäckte att jag var utelåst så det vart till att knalla till Bergviksskolan ock hämta nycklarna av min bror. Kan ju bara konstantera...bergviksskolan, vad här hänt?!....kattastrof

Nu ringer Martina så ska vara social med henne.
Ha em bra helg, puss!




Brunt!

Kommentarer
kickan

"Har egentligen ingen aning om varför jag tog den från första början" vad var det jag sa till dig om den bilden? ;) haha, jag kan hjälpa dig med designen någon dag om du vill :)

2008-10-17 15:46:32
URL: http://kickanv.blogg.se.
Rebeccai

SNYGGING! :)

2008-10-18 11:39:15
:):)

Snygg ja men nånting! ;)

2008-10-18 22:20:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0