Tröttsamt...

Det är verkligen tungt nu vill jag lova... Kan inte komma på ett ställe jag inte har träningsverk på. Men jag ska inte klaga, jag hoppas istället att det ger resultat! Dagen började ju såklart med ett styrke pass. Det var som vanligt sjukt jobbigt! Men jag och Frida kämpade på in i det sista, även om det känndes som att man skulle dö. Roliga övningar var det iaf. Tex: Frida satt på min rygg och då skulle jag gå upp och ner på en steppbräda. Sen vart det även boxning, kan ju säga att vi stod och tänkte på personen/personerna vi hatar. Haha, vet dock inte om jag kan påstå att det hjälpte, visionen om att smälla till personen kanske vart aningen mindre?!
Var hemma från skolan kl. 17.30 idag.... enormt tungt! Följde då med mamma och Barbro på LuleåBaskets match, den var ju gratis så. Dom vann iaf. Hängde inte med så mycket, var för trött. Så tror jag ska åtgärda problemet nu. God Natt! :)



 


ZZZzZzZzzZ....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0