Man behöver inte fundera på vad man ska göra, man har inget att göra iallafall.


God Kväll! :)

Nu har jag precis städat klart efter allt stojjande. Vet inte riktigt vart jag ska börja, har var en rätt så upptagen helg ändå. Fredagen berättade jag litegran om så finns väl inte så mycket mer att säga om den. Lördagen började med att jag vaknade hos Anna osv. Efter att jag sett alla 100 avsnitt av  The Hills vart det att fort göra sig klar för att fara till hertsön och kolla på brors match. Känndes lite små läskigt att gå på samma väg som man visste att en person blivit knivhuggen...

När vi kom till matchen hade den redan börjar, såklart, våran familj är den största tidsoptimist jag vet....
Höken (min brors lag) ledde med 14-13 så vi förväntade oss en riktigt spännande match men så blev det inte. Höken drog iväg med 10p ledning så vi trode att matchen var över, men icket. Gladan som var 1år äldre kom snart ikapp när även Höken trodde dom hade matchen...verkade det som?! Slutade tillslut med att Gladan vann, tyvärr, tyckte faktiskt att Höken spelade bättre trotts att dom var 1år yngre. Men vad fan hände, det kan man fråga sig. Efter matchen bar det av till stugan tillsammans med mamma, pappa, mormor, morfar och bror :) Vart faktiskt riktigt mys.

Man behöver inte fundera på vad man ska göra, man har inget att göra iallafall.

Somnade i soffan efter maten ca. kl.20:00 vilket dom andra verkade ha riktigt kul åt. Såg att jag fanns med på några vackra bilder på kameran så sen tordes jag inte sova mer. Såg på tv resten av kvällen med familjen då. På söndan pluggade jag och såg på en av dom få filmerna vi har i stugan, den är lite små kul ändå, Som Man Bäddar, heter den. Sen körde jag bil till råneå för att jag och bror skulle med bussen hem. Skulle ju ha lagkväll hemma hos oss med f.98. Kan ju säga att det var kaos.

Jag och Kickan köpte 2 flasker med läsk och 2 proppfulla påsar med godis och var bombis på att det skulle räcka och bli över i hästlängder.  Våran beräkning gick ju helt åt skogen! Allt tog slut innan ens halva filmen hade gått. Dom var trotts allt 15 st.... Men då fick jag och Kickan känns oss som mattanter ist. Vart att stå i köket och ladda med popcorn i omgångar. Eller rättare sagt jag. Kickan satt här och fixade min bloggs design, otroligt snällt. Tack kickan!

Nu sitter jag här med min tee kopp och är dyngblöt eftersom jag precis kommit från dansen. Det är ju inte precis bra väder. Ska gå och äta middag nu. Blir lite sent eftersom mor och far är kvar i stugan och kommer hem i morron. Märker att jag alltid lyckas få långa inlägg. Måste försöka få kortare, vet själv hur jobbigt det är att läsa andras när dom är lite för långa. 
Nä... nu bli det mat, plugg, tee, avenyn och film nu!
Hoppas ni haft en bra helg, det har jag :)
        



                         
                               Och så kom hösten


Kommentarer
kickan

Jävlar vad fin bloggdesign du har ;) Fast det är ju typ nån ful vit prick där uppe, fail asså. Haha :)

2008-10-05 21:23:09
URL: http://kickanv.blogg.se.

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0