Hejsan!

Sitter här framför datorn och försöker få till en engelsk bokrecension, det bästa är ju att jag inte ens läst ut boken. Kan ju då säga att jag gav upp. Det måste vara det tråkigaste bok jag läst någonsin...?! Var ju våran engelskalärare som bestämde vilken bok vi skulle läsa, så jag är inte förvånad. Får kämpa vidare! Blir att plugga till samhälls provet också, och får inte glöma idrottsfysologin. När man äntligen kännde att man gjort bort en tung del av pluggandet får vi läxa igen! Som vi ska ha förhör på, på torsdag?! Små panik. Samtidigt som jag är så skoltrött, förstår inte hur jag ska orka med 2 år till?! Får tänka på alla loven. Kommer ju ett V.44. Då drar troligtvis jag, Anna och Martina till Ånge. Vi hyrde en lägenhet på Ånge Hotell ^^ hihi. Ser verkligen fram emot det så enormt mycket. Även fast vi bara ska vara där och ta det lugnt och träffa folk, så känns det kul att jag Anna och Martina får chansen att umgås, precis som förr! :') Det är verkligen någonting jag saknar...
Sen har ju jag våran Thailands resa att se fram emot. Ojoj, nu börjar jag nästan tappa motivationen av allt tänkande på att få resa bort:)
Hade ju laddat upp mentalt för en gångs skull, men kan ju säga att det försvann lika fort som dagdrömmandet valde att ta över!
Blir till att ta tag i pluggande nu så man får det överstökat och slipper paniken i slutändan. Är en expert på panik fronten!

puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0