Äntligen!:)

Nu äntligen är det lov och jag och Martina ska fara till Sundsvall/Ånge. Blir lite fest och mys. Har köppt lite småsaker som jag ska ha med. Bla en hudkräm och lite annat. Vi kommer ha en 9 timmars tågresa framför oss, kanske är tokig men jag ser verkligen fram emot det, tycker det är jätte mysigt att åka tåg! ^^ Jag och Martina har laddat upp med en stor pastasallad mackor osv. Tror nog jag ska ta med en kortlek, är ju alltid så att det är de man frågar runt efter, om det är någon som har, men såklart är det ingen som har tänkt på det. Tänkte försöka vara den som för en gångs skull även tänkte på det! Nu ska jag fortsätta packa i panik! Kommer hem på tidsag btw. Förhoppningsvis, vi kanske blir kvar?! haha :) Ha ett bra lov nu, det tänkte jag försöka ha!
Remember, det blir vad man gör det till! :)
puss!




Kommentarer
Linnea

Du måste komma tillbaka, annars längtar jag ihjäl mig <3 ;)

2008-10-26 11:13:54
URL: http://linneaajs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0