Would you tell me, how could it be any better than this?

Nu sitter jag i min brors rum eftersom min dator har kolappsat totalt! Den går inte ens att starta...illa. Pratar med Martina i telefonen som hälsar så gott :) haha.
Kvällen har vart riktigt lugn, precis som går dagen och även hela helgen. Jag tillsammans med Rebecca Martina och Linnea satt och såg på en film som jag såklart inte minns namnet på, minns bara att den handlade om brandmän och att vi satt och grinade i slutet alla fyra. Nu har iaf alla knallat hem så jag funderar på att fortsätta se på andra avenyn, ligger ju rätt efter när det kommer till det. I morgon blir det stan (precis som idag). Jag och Martina bestämde oss att traska dit eftersom Markus Fagervall är i Smedjan kl. 13:00.
På dagens stadsrunda köpte jag hårfärg. Bestämde mej för att göra det jag bestämt att inte göra, färga håret innan Thailand. Hade kommit fram till att kvaliten inte kommer vara den bästa när jag väl kommer hem igen. Men ville samtidigt inte gå omkring med den morots oranga/röda färgen som jag hade :S Så nu har det blivigt väldigt...mörkt.
 Ett tack till Martina iaf, som gjorde det :) Och även till Rebecca och Linnea som hjälpt mig med min blogg design. Äntligen försvann den enormt fula bilden. Ojoj. 
Nej, nu ska jag gå och lägga mig i sängen och se på andra avenyn. Enligt dom som sett det skulle det hända någonting förvånandsvärt. Även så man orkar pallra sig upp till stan i morgon. puss och god natt!

               
                                  
 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0