en bra dag :)

Nu har jag precis kommit hem. Skolan var helt okej, vi hade prakisk förhör på idrottsfysologin. Det gick rätt bra med tanke på att jag pluggat på fel saker ända tills sista dagen. Efter skolan gick jag och rebecca till Roasters och pluggade. Det gick mycket bra och var riktigt mysigt. Vi satt inne i värmen och tittade på medans mörkret la sig utanför, och dom mysiga gatulyktorna tändes. Allt tillsammans med en varm choklad och en bra vän. Vi satt där i ca. 2h. 
Nu sitter jag här och ska försöka göra klart min svenska-uppsatts. Känner mig inte taggad. Har dans sen också, av nån anledning har jag verkligen tappat lusten. Dansen på dansmagazinet är inte den samma. 
Nu åter till pluggandet :) ha det bra!  








                                                              


Kommentarer
vilma

hejhej :)

besök gärna min blogg. www.viilma.blogg.se

hur har du haft det idag?

2008-11-04 17:16:22
URL: http://viilma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0