fredag :)

Ojoj, då har en hel vecka gått utan att man riktigt har hunnit med. Vi har haft tre stora prov den här veckan, tungt kan jag säga. Har även druckit det där drickvaccinet som man måste dricka innan man far till Thailand. Det är nämligen bara 3v kvar nu :) Längtar verkligen!
Idag slutade jag 11.05. Hade samhällsprov som jag knapp pluggat till men som ändå kändes att det gick bra, och när det gör det så brukar det oftast gå motsattsen, iaf för mej. Efter skolan gick jag och Mikaela och fikade. Det var riktigt trevligt, vi hann nog prata om allt må jag säga. Vi satt där i ca. 2h och bara babblade. Det måste vi göra om :)
Nu står pappa och klagar på att han inte tycker att det är kul att laga mat, så jag tänkte gå och hjälpa han på traven.
ha en bra helg (:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0