Ännu en lördag.

Idag blev jag väckt av min mor vid 12:00-12:30. Hon frågade om jag skulle med på min brors match. Det skulle jag. Matchen var en ren kaos. Ingen domare, galna föräldrar och poäng dramatik. Efter det vart det bara hem och ta det lugnt. Kom hem vid 05:30 så kan ju inte pecis påstå att jag är pigg! Nu sitter jag och väntar på att Martina ska jobba klart. När hon har gjort det ska vi kila ner till kvantum och köpa glass :) hihi. Riktigt mumsigt! Nu ska jag fortsätta se filmen som går på canal + comedy.
Ha en bra kväll, pöss!




lär bli kvällens inköp på kvantum.
om ni aldrig köpt den, gör det!
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0