So what,

Dramatik, är det det som lockar... Märkte nu att min statestik på bloggen var på topp. Kanske är när man skriver nån mening som folk orkar läsa. Iofs, då orkar man ju skriva också. Kan inte påstå att nånting blivit bättre. Kan ju säga att allt verkligen dyker när man själv står på kanten och tittar ner. Det värsta är när man inte vet vad man ska göra och när man ser att den/dom andra personerna aldrig mått bättre. Varför är det alltid så att när man själv inte gjort något fel som man själv känner sig så sjukt dålig. Nej nu får det vara nog. Kan bara inte förstå hur allt kan hända på samma gång.

Nu har jag nyss käkat iaf, mormor hade gjort nått riktigt gott :) Såg ut som värsta nobelmiddagen när jag kom till köket efter att ha spenderat dom närmaste timmarna i mitt rum tillsammans med musik. Kan ju säga att Katy Perrys-Hot N Cold har joddlat i mina öron hela dagen. RIktigt bra den där faktiskt.
Ikväll blir det att gå på plannja. Ingen ide att sitta hemma för 5öre. Men får se, kanske dyker upp nått annat.

Idag började jag 08.15. Kan tala om för alla dom som vet att jag alltid stiger upp kl.06.00 att det blir framsteg, 07:00 idag och jag höll på att missa bussen, greate ;) Hann iaf, så första lektionen var samhälls och andra matte. Huvva, man får ju nästan rysningar. Nu ska jag se vad som händer ikväll. Lär nog inte bli plannja i slutet. Skulle pp och träna kl.07:00 men som ni vet så sov jag då. 12:00 skulle jag på aerobic, icket. Nu blir det annat.

Hoppas er vardag rullar på bättre än min... puss!



Det  behövs nu...
...2 veckor kvar

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0