Time out, gråa laget!

Nu sitter jag hemma hos Martina, hon ligger dock ihop kurad i sängen efter att ha uttalat sig: Time out gråa laget. Denna morgon har nämligen varit hemsk. Vi har legat och pratat och kommit fram till så sjuka saker att man nu mår riktigt dårligt! Jag är även skyldig mamma ca.3000kr, jag har en massa saker jag behöver köpa, jag är pank, jag vill inte att lovet ska ta slut eftersom jag absolut inte vill tillbaka till skolan, jag ska ut och käka ikväll och har som sagt inga pengar. Men det är inte allt, för det största problemet går inte att uttala sig om. Nej,nej. Men nu ska vi inte vara negativa! Solen skiner, det händer ju inte allt för ofta nu när höstmörkret kommer :) Men nu känner jag att jag sitter och skriver om ingenting. Så ska låta Martina avsluta detta inlägg med hennes lilla citat:
Om man slutar sattsa behöver man aldrig förlora, dock vet jag inte om det är bra eller dårligt...men det lät smart iaf!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0