If you just realize what I just realized,

Idag var jag och Martina och såg på Marcus Fagervall. Kan väl inte påstå att vi såg så mycket, men nog hade vi trevligt alltid! :) Efter det tog vi bussen till mig och gjorde mat. Det blev klassikern, pommes med kötbullar och sallad. Och såklart kortspel till. Tror att en kortlek legat på bordet så länge vi har kännt varandra, iaf när det kommer till att käka samtidigt?! haha :)
Ikväll hade f.98 träning igen. Vi hade Simon som hjälptränare, han fick ett IG i betyg av tjejerna ;) haha.
Nejdå, det gick riktigt bra, så ett tack till Simon :) Nu ska jag gå och vara social med min mor som inte vart hemma på hela helgen eftersom hon och min far valde att fara till Umeå för att se min bror spela basket. Inte klagar jag inte ^^
Helgen har faktiskt vara enormt lugnt, skönt! :)
puss! 


     But I can't spell it out for you,                  
No it's never gonna be that simple...
                                                                                             

                                                                                Colbie Caillat - Realize

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0