frivilligt självmord, eller?

Nu har jag precis landat efter den dramatiska händelsen. Jag, Linnea, Kickan, Martina och Lina satt i sekiteriatet till Herr seniorernas match. Det var kaos. Var nog längesen jag känt att jag ville sjunka genom jorden så pass mycket som nu. Nej huvva aldrig igen. Om jag ska sitta i sekiteriatet igen, så är det i ett minisammandrag uppe i lappland där jag inte känner en kotte. Men,men.. höken vann, det betydde att det inte skulle bli några större klagomål på sekiteriatet än om dom hade förlorat...tror jag? Sak samma nu är det gjort och vi lärde oss en hel del :) Nu är Martina här och Linnea och Rebecca kommer snart hit. Vi ska bara ha en myskväll tillsammans med Ben och Jerry ;) 
ha en bra kväll! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0