What's worth the prize, is always worth the fight.

Kan ju inte påstå att det var kul att vakna i morse. Mådde illa som aldrig förr. Har gjort det i några veckors tid nu men aldrig fattat varför =s Man började föeställa sig alla möjliga orsaker.
Det visade sig efter några timmar när jag bestämt mig för att vara hemma (som tur var) att det var vinterkräksjukan.
Vilken timing! Har idrottsfysiologi-prov i morgon, inlämningsuppg. i svenska i morgon, dansuppvisning på torsdag som vi hade veckan ut på oss att lära oss och far till Thailand på fredag?! Suveränt... Är verkligen typiskt att det händer mig. Tror det beror på stress och oro över hela resan. Har börjat komma på mig själv att vara smått flygrädd. Så att sitta i ett flyg i 14h känns inte så tryggt.

Idag har jag suttit och spelap spel på datorn med Simon som tyvär är arbetslös för tillfället, men var ju bara en fördel för mig eftersom någon var social under dagen :) haha. Jag har även vänt upp och ner på mitt rum genom städning. Har verkligen gjort en storstädning så att familjen inte ska bli smittade samma dag som vi far till Thailand, skulle inte vara så kul.
Själv är jag egentligen frisk, men blir ingen skola i morgon. Vill inte riskera att förstöra någons jul lov genom en chansning.

Kommer kanske därför inte att hinna lära mig dansen...känns riktigt bittert eftersom jag inte heller kunde vara med på dansuppvisningen under Öppet Hus, hade nämligen stukat foten under träningen innan uppvisningen. Sak samma nog om det.
Jag tänker vara med på den, få be nån skriva ner koreografin så får jag träna hemma.
Nu ska jag gå och plugga lite idrottsfysiologi. Sen göra en ansiktspeeling för att försöka se ut som folk igen.

Ha det bra gott folk, håll er friska! :)


                                                    

Kommentarer
frida

tur att du blivit frisk igen gumman :)

2008-12-16 16:31:16
beccy

du måste, måste, måste dansa. i need you baby!

2008-12-16 20:19:40
beccy

du måste, måste, måste dansa. i need you baby!

2008-12-16 20:20:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0