Börjar likna 9an?

Sovmorgn måste vara bland det bästa som finns, hade näligen det till 11.15 idag :) Inte dåligt att vara ledig på måndag

och sovmorgon på tisdan. Hade bara idrottsfysiologi och historia. 
Dom kommande två veckorna lär bli lite tyngre än vanligt, vi har nämligen:

*Matteprov
*Matteinlämning
*Uppsats om Tristan och Isolde
*Uppsats om Titanic
*Uppsats om en medeltids person
*Idrottsfysiologi prov
*Samhällsredovisning om Minor

Hum...
Har redan gjort klart Titanic och uppsatsen om en medeltids person. Har även börjat plugga till idrottsfysiologiprovet. Så jag ligger förhoppningsvis helt okej till. Känner att jag inte vill halka efter i det här. Då blir det mycket att ta igen!
Matteprovet kommer vi göra i grupp, pluss att vi får använda boken, så har inte precis panik för det ;)
Matteinlämningen där emot....lite mer panik. Får som vanligt ta tag i det...senare.
Uppsattsen om Tristan och Isolde kan ju jag säga är omöjlig för mig! Vi ska jämföra boken med filmen?!
När man såg filmen var man ju så upptagen av handlingen och att sitta och småprata om Tristan. Boken där emot, den sover man sig ju igenom. Så här har vi min teori till varför denna uppgift är omöjlig att göra, för mig.
Idrottsfysiologin pluggar jag till nu och samhällsredovisningen ska jag också fortsätta med. 
Känns ändå som att jag har ett okej koll på läget, eller?!
Sak samma, efter allt detta är det jullov! Får ju till och med det en dag tidigare. Resfebern kommer krypandes nu. 
Nej nu ska jag återgå till pluggandet och få lite mer bort gjort.  

Om det är någon som har några bra förslag på musik som man kan roa sig med under en 12 timmars flygresa, 
hör av er! =o
 


Kommentarer
kickan

jag har två helt nya album med bra musik ;>

2008-12-09 16:23:35
URL: http://kickanv.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0