*

Sitter lite smått bekymrad här eftersom jag nu sett att min helg kommer att bli en kaos. Iaf stressig.
Fredag-Skola, till söt Frida och låna kläder av henne till Thailand, sen luciavakan.
Lördag-Fortfarande luciavakan på morgonen, sen troligvis till persön.
Söndag-Vaknar i persön, minisamandrag i G-stad. kl 11.45, ''lilla julafton'' med farmor eftersom det är sista helgen innan Thailand :)

Kaos!

Nu ikv har jag verkligen tagit det lugnt, jag har pluggat, ätit, sett på tv, och tagit en låååång dusch. Nu sitter jag här igen med mitt glas med is-vatten och planerar att sova. Vi har ju matte prov i morgon, ej taggad!
Nu ropade kudden!
GodNatt! (:

Kommentarer
frida, din blogg lover

Klart vi ska träffas i Sthlm, du får kolla upp tiden! :) tack desamma, sötnos!

2008-12-10 20:14:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0