Trötta dagar...

Nu sitter jag här tillsammans med min fruktdrink och har precis avslutat ett basketmöte med Kickan. Gick riktigt bra! Nu känns det som att man har fått kontroll över allt igen. Det började nämligen bli lite småkaos, men nu är allt under kontroll! :)
Dagen har bestått av löpning på morgonen, ca.7,5 km sprang utan att stanna, det är inte likt mej kan jag tala om! Dagen fortsatte med samhälls och matte och sedan ett idrotspass till. Vi tjoade runt i den lilla äventyrsbanan för att innom en snar framtid få börja klättra och gå den stora äventyrsbanan.

Förstår inte hur det ska gå till när jag är så höjdrädd. Lär svimma och dö dör uppe, minst. Dom här tre dagarna har verkligen bara bestått av träning! Sex träningspass på tre dagar. Kan säga att jag är gansla så slut nu. Känns därför extra bra med en sovmorgon till kl. 14.30. Inte helt fel ;)
I morgon händer inget spec. Blir att ta det extra lugnt på morgonen. Kanske nå plugg också.
Nu blir det att lyssna på musik till John Blund tittar förbi :)
puss god natt <3




                                                       ...you and I should make a past

Kommentarer
rebeccai

SNYGG!! =)

2008-12-06 14:59:48
URL: http://rebeccai.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0