Den känsloväckande tomatsoppan!

Måste börja med att säga att när man är övertrött tillsammans med Martina, då kan verkligen allt hända! Syftar på inlägget nedan. Men gjort är gjort, hade till och med en bröloppslåt: White Christmas. Sikken bröloppslåt alltså, jag kan inte mer än garva ;) Bröllopstårta fanns såklart också på sin platts, även ett hopp över tröskeln. Det var verkligen längesen jag skrattat så mycket :)

Idag har jag och Martina lagat mat åt min mor eftersom hon fyllde år igår och Martina ville ge henne en present. När Martina berättat sin present för min mor fick hon utlåtandet: =O du är det bästa som har hänt min dotter!
Kan ju säga att alla verkligen hade olika ansiktsuttryck efter detta! haha.
Det blev tomatsoppa tilsammams med pasta. 
                                                  


                                          - Kan säga att till och med mamma rynkade på näsan!



Min bror där emot fick nog en hjärtatack eller liknande, målbrottet var iaf på sin platts. Behöver jag säga mer?!
Resultatet vart mycker bra faktiskt till allas förvåning! Tomatsoppan var lyckad tillsammans med vitlöksbrödet. ( låter som den största missen man kan göra innom matlagning, men tro mej. Till och med min bror åt med aptit i blicken ;) )
Så om det är ngn som vågar och vill överraska med en 20 mins middag, hör av er!
Nu ska jag och min mor kolla på boenden i Thailand, jobbar fortfarande på att få dom att vela hyra nått av husen. Eftersom min far nu är i Budapest är den största spärren bortom räckhåll, så vi får se hur det går. Kommer med en senare samanfattning om resultatet. Tills vidare, sköt om er(: 
                                                                          


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0