Eros Ramazzotti! ;)

Kan börja med att säga att kläderna var underbara! Kände hur jag gick och log hela vägen hem :)
På kvällen bar det av till luciavakan på sf bion. Det var ju kul! =D När vi kom dit 30 min före trode vi att vi var först eftersom att ingen var där. Efter en närmare undersökning skulle vigå till utgång nr6. Väl där var det en enorm kö och vi utbrast i skratt ;) Först...jo men visst! Dom som var längst fram hade tydligen stått där i ca.2 timmar.
Var som sagt riktigt lyckat, Linnea och Martina somnade vid några tillfällen, det gjorde faktiskt inte jag! Jag som var bombsäker på att jag skulle somna, och mamma som retat mig för att jag aldrig skulle hålla mig vaken. Så det kändes bra. Hade dock en riktigt tjock gubbe brevid mig som bokstavligen såg ut att njuta av filmerna.....hjälp!
Vi var väl hemma där vid 08:00 tiden, minns bara att jag gick och sov vid 09:00. Då var man trött :)

Idag har dagen bestått av plugg och umgåtts med Martina. 
Kan inte säga att jag gjort så mkt, men det är smällarna man får ta om man vaknar vid 15.30.
Som alla övriga dagar skrattade vi så att Martina får ont i käkarna. Men idag måste varit rekord! Till och med jag höll på att tuppa av! xD 
Vi var nämligen på väg hem från kvantum då Martina berättade en sak som ledde till att vi kom in på ämnet : Eros Ramazzotti
Sen när jag skulle demostrera Ramazzotti så svängde jag omkring med den genomskinliga gratispåsen som för tillfället innehöll en Ben and Jerrys. Det slutade med att det var ett stort hål i botten av påsen och att glassen låg under mig i snön...på marken. Låter inte speciellt kul, men tro mej. Går man och joddlar som Eros Ramazzotti och helt plöttsligt hör man ett ploff, och innan man vet ordet av är det hål i påsen och glass på marken. När blickarna möts där emellan. Då kan man inte hålla sig för skratt ;)
God Natt!  ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0