Tjo:D

Nu sitter jag pa Khao Lak och kolckan ar 10:19. Det ar behagligt varmt nu, kanske 28+. Var i dag ca.40 nar vi log vid polen och stekte. Ar en massa svenskar har. Mest svenska och tyska. Lite kul ar det nar tyskarna upptackt att vi ar fran sverige och att min mor och jag forstor tyska ratt okey, da ser man verkligen hur dom har funderat pa om dom sagt ngt olampligt ;)
Kanner att det blir ratt jobbig att beratta en massa nar jag inte har dom tre sista bokstaverna. Blir som att man forsoker skrva pa norska. Haha. Man kommer pa det mesta nar man har semester.
Men nu ska jag ga tillbaka :) Till alla er som jag inte pratat med sa kommer en extra halsning till er!
Jag saknar er alla, vi ses snart! :)

Kommentarer
rebeccai

GODJUL! <3<3 hjärtat mitt.

2008-12-23 17:17:37
URL: http://rebeccai.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0