Thailand! :)

Nu bär det av om 15 min. Är så sjukt nervös =s Sov i 4h och det blev inte mycket till frukost. Hoppasbara att man kan sova på planet. Kommer sakna alla otroligt mycket! Tar faktiskt med mig mobilen så att jag kan slänga iväg ett sms till några av er :) Den kommer dock vara avstängd den övriga tiden.
Kan ju säga att jag tror jag känner min familj, det som jag förväntade mig skulle hända under morgonen, det hände :)
Kan även säga GRATTIS i förskott till min bror som fyller fjortis ;)
Nä nu bär det av, kanske blir något inlägg under resan, man vet aldrig :) Ni får iaf ha det så bra och jag kommer sakna er alla...gör det redan. Nä...nu låter det som att jag ska fara bort och aldrog komma tillbaka, ska trotts allt bara vara borta i 3 veckor ;)
Ha det bra, vi ses :)
// Sanna ♥


                      

Kommentarer
kickan

Du får ha det så bra :) <3

2008-12-19 13:19:08
URL: http://kickanv.blogg.se/
beccy

kommer sakna dig sanna! du får ha det bäst!<3

2008-12-19 17:13:40
URL: http://beccyy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0