Nu var he' färdihaft!

 Nu var he' färdihaft, som Martina skulle ha sagt ;) Så jag kan väl bara svara Jah sa'htan! Ni förstår att resa genom Sverige tillsammans med Martina och träffa en massa olika folk lämnar sina spår. Här har vi ett av dom.
Med detta inlägg tänkte jag bara tala om att jag för första gången i mitt liv förstått vad folk menar när dom säger, grubbla inte över saker som inte är värda att grubbla över. Måste bara hålla med, vad får man egentligen ut av det?
Ja inte är det en lösning iaf :)

Vill även passa på att gratta min mor som idag fyller år :)
Jag tycker om dej även fast vi alltid bråkar (till och med nu) ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0