Måndag...

hoho :)
Nu han jag anlänt från skolan och kastade nyss in en kladdkaka i ugnen. Kände mig grymt sugen, kände att det var okej eftersom jag ska på aerobic ikväll med mina snyggingar, Frida och Jossan :) Idag fick vi köra intervall på morgonen med Glen. Fyfan vad jag hatar att ha löpning med honom. Han är ju tamefan galen! Ni som haft honom förstår nog. Nu tänkte jag ladda upp med andra avenyn innan jag börjar småplugga. Är ju riktigt spännande nu :) Innan det blir det att lyssna på Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You, som alltid spelas om och om igen hemma hos oss veckorna innan jul. 
Måste bara tillägga. Var det någon mer än jag som såg på den traditionella julkalendern i morse? Det var ju kattastrof!
Vad var det där för julkalender? Tur att man inte var liten, då hade man ju blivit grymt besviken... Var nog den kallaste kännslan jag fått av en julkalender, allt var verkligen...vitt! Nej huvva. Stort minus. Tycker allt att dom bara blir sämre och sämre =/
Lite trist, det är ju trotts allt en tradition?



   


Kommentarer
kickan

julkalendern kan inte misslyckas :o det är ju anders och måns i huvudrollerna :D

2008-12-01 16:29:09
URL: http://kickanv.blogg.se.
linnea

Julkalendern var hemsk, så kall och tråkig. Var är julkänslan i den där liksom? Katastrof :(

2008-12-01 20:07:44
URL: http://linneaajs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0