Jag vill fara nu!!

Nu börjar det verkligen närma sig! Vi har nyss kollat på hus vi funderar på att hyra. Kan ju säga att jag hittade en klar favorit! Självklart var många andra enormt fina också, men det fanns vissa som man nästan fick på minna sig själv om att andas när man såg! Helt otroligt! Ska ladda upp bilder så att nu får se, otroligt säger jag bara.
(lovar det inte blir nått av husen jag gillar, brukar vara så...) 



   





Hus nr 1, en dröm eller vad...?!






Hus nr 3...galet!








Hus nr 4...otroligt!


Är det bara jag som tycker att boendet är minst lika viktigt som någonting annat på en semester?!
Såklart ska man inte spendera all sin tid där, men en stor del av den!
Det här var några av husen som vi kollat på idag, dock värstingarna som vi alla blev kära i men som plånkan avskydde!
Får tjata lite på mor och far, så att dom kollar längre ner i spargrisen, då kan man hitta kosing!;)
Nej nu ska jag sova, tänkte försöka drömma att jag bodde här. Det hade inte vart helt galet. Får komma med en raport om resultatet i morgon ifall det blev en tripp i drömmarnas värld hit :)
Puss! 

Kommentarer
Jenny

Ååå herregud! Är du seriös att ni ska hyra ett sådant hus? Fan vad underbart! Värsta drömhusen. Avundsjuk man blir alltså. ;)

2008-12-03 18:00:21
URL: http://makikaltio.blogg.se/
rebeccai

kan ju säga så här, jag bjuder på en extra extra stor resväska om något av dessa hur blir erat i tre veckor! ;) räkna med mig!

2008-12-09 23:37:04
URL: http://rebeccai.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0