Wrong way with my heart,

Då var det fredag igen. Skönt som vanligt. Jag har vart i skolan (2lektioner), på hökens kanslit och skulle träffa kurt (nån styrelseledare eller nått.) men såklart var han inte där. Jag och Kickan gick ist och fikade på Kulturens Hus. Sen bar det iväg hem för att ladda upp för bion tillsammans med Linnea, Frida och Martina. Riktigt bra kväll! Tack brudar :)
Vi köpte även biljetter till Luciavakan nästa helg, har hört olika saker om den. Både positiva och negativa. Dock är jag en person som måste ta reda på sånt själv, så det gälde även här! :)  

I morgon är det öppet hus på skolan så blir att vara där. Ska hålla i stavgången kl.11:00-11:30. Sen blir det Boxning 13:00-13:45. Sist men inte minst Afro kl. 14:00-14:45. Har aldrig varit på Afro, så det blir ju en utmaning.....
Nu ska jag sova, har precis druckit den andra och sista dosen av drick vaccinet till Thailand. Usch och fyfan, ni som druckit det vet precis vad jag menar. Man kan tydligen börja må illa om man dricker det inom samma timme som man har ätit eller druckit. Jag har gjort det misstaget.....med flit. Så jag är inte helt 100% på att man kan kalla det för misstag. 
Planerade att sova direkt efter, så jag förhoppningsvis inte känner av illamåendet. Har redan mått så pass dåligt. Illamående och ont i huvet. Verkar vara någonting som går, eftersom halva klassen mår så. Inte alls bra! Vill inte vara sjuk till Thailand. 
Nu ska jag sova och försöka att på att morgondagen kommer att gå bra! 
Ett lycka till, till alla övriga gymnasieelever som också ska pallra sig upp en lördag morgon. Vi blir ju dock lediga på måndag så ska inte klaga allt för mkt.
Måste bara tillägga att filmen: Twilight, som vi såg på bio får klart kodkänt! Se den :)
God natt :)

                                        
                                                    Livet är för kort för att vänta...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0